UZUN DUVARIN GÖLGE OYUNU

Ben bugün gencim.
İlk mısralarındayım ömrün.
Seneler yaralar kadar derin değil
Gücüm, enerjim, heyecanım yerinde
Ben bugün gencim;
Yarın bu kadar genç olmayacağım.

Ben bugün gencim.
Ki bayağıdır bu kadar yaşlı olmamıştım,
Yine de sevdiklerimi kaybetmemişim mesela
Ben bugün gencim;
Bir daha bu kadar genç olmayacağım.

Ben bugün gencim.
Bu kadar daha yaşasam yolun yarısı
                                                  eder.
Ben bugün gencim;
İçimde yok dert, tasa, keder...

Bardağın içinde görüyorum yüzümün
                                         yansımasını.
Gürültünün içinde duyuyorum
                                kuşların cıvıltısını.
Ben bugün gencim;
Bilmiyorum ki daha hayatın acısını.

Ben bugün gencim.
Bilmem aydınlık mıdır önümüz,
                               karanlık mı?
Hangi kaderin içindeyim?
Hangi hikayenin taze yazılışında
Ben bugün gencim;
Uzun bir duvarın gölge oyununda.

Bir ömrün çeyreği şimdi.
İliklerimde hissediyorum gençliği.
İçimdeki cevher henüz taze.
Ben bugün gencim;
Fakat, elbet
Bu günler çabuk geçer...

Hasan Salih Kaymaz

2015




Yorumlar

Popüler Yayınlar